2 Vše o dodání - ŽUFRIK.cz

Vše důležité o rozvozu

UZÁVĚRKA OBJEDNÁVEK

Uzávěrka objednávek je po naplnění časové a objemové kapacity na daný rozvozní den, resp. trasu., nejpozději však do 10 hodin v pracovní den před dnem závozu,  Pokud chcete platit bankovním převodem, doporučujeme objednávat nejpozději 24 hodin před samotnou uzávěrkou, protože peníze by měly být připsány na náš účet do uzávěrky, ale občas nestíháme vypravit včas fakturu, proto splatnost je sice okamžitě, ale může dorazit na mail až po uzávěrce v odpoledních hodinách. V tomto případě uhraďte, my platbu odkontrolujeme následující den a v případě, že nebude platba nalezena na účtu, budeme Vás kontaktovat telefonicky pro dohledání a upřesnění platby za zboží. V den uzávěrky doporučujeme zadávat již jen platbu v hotovosti.
Bohužel není reálné rezervovat vám zboží více jak měsíc před požadovaným závozem, zejména, jedná-li se o zboží nedostatkové. Vzhledem k množství objednávek, které nám v poslední době chodí,  lze akceptovat objednávky maximálně týden před plánovaných rozvozem. Objednávky zaslané dříve, budou přijaty, ale zboží nebude rezervováno - do rezervačního systému vstoupí až týden před závozem.

 

PŘÍPRAVA OBJEDNÁVEK

Po odeslání objednávky vám MUSÍ přijít kopie, resp. rekapitulace objednávky na váš email, který jste zadali. Pokud vám žádný email nedorazil, nedorazila objednávka ani k nám. Potvrzení o přijetí objednávky již není automatické, potvrzení vám příjde, až se dostanu k počítači. Pokud jste do poznámky uvedli např. časový údaj, je vhodné potvrzovací mail rozbalit a přečíst si (dle zkušeností tento mail hodně zákazníků vůbec nečte). Pokud totiž nejsme schopni vyhovět vašemu časovému požadavku, právě zde se to dozvíte i s navrhnutým náhradním řešením. Stejně tak, pokud objednáte zboží, které do závozu nebude skladem. 

Den před závozem vám večer/v noci příjde mail s potvrzením o expedici. Následující pracovní den stačí již jen vyčkat na sms a vyhlížet naše auta. Kdy k vám jedeme? Přehled tras je o něco níže na této stránce, přesné termín rozvozů naleznete zde. Objednávka je řazena vždy na nejbližší možný závozní termín mimo náhradní termín. Pokud chcete až na další termín, prosím, vepište datum do poznámky.

  

JAK BUDE ZABALENO?

Malé objednávky připravujeme do papírového kartonu (cca do 13 kg), který budeme rádi, když nám s následující dodávkou vrátíte. Snažíme se alespoň tak šetřit naši přírodu a karton využijeme znovu. Větší objednávky připravujeme do vratných přepravek. Pokud někdo zákazník vyžaduje zabalit do kartonu větší objednávku, i několik desítek kg, bude účtováno balné za každý použitý karton.
Balné nadlimitní objednávky do kartonu - 15,-/karton

V případě přebírání objednávky ve vašem zaměstnání je možné k vaší objednávce připojit thermobox. 
S platností od 1.1.2020 zavádíme opět zálohy na thermobox, protože 2/3 zapůjčených thermoboxů se nám nevrátili. Je pro nás nepředstavitelné, že thermobox, který můžeme ještě mnohokrát využít, zákazníci jednoduše vyhodí bez dalšího využití. Vratná záloha činí Kč 150,-.


Dne 1.1.2018 vešla v platnost novela zákona č. 477/2001 Sb., o obalech, která ukládá obchodníkům zpoplatnit igelitové tašky zákazníkům. Bude tedy lepší, pokud náš budete čekat s vlastními taškami. 

 

 

DOPRAVNÉ - manipulační poplatek

Manipulační poplatky na našich rozvozních trasách od 21.01.2024 (objednávky vytvořené po tomto datu jsou dle nových podmínek)

  • pro adresy s PSČ začínajícím na "1" při minimální objednávce nad Kč 1000,- je zdarma
  • dodání na ostatní adresy při minimální objednávce nad Kč 2000,- je zdarma
  • Manipulační poplatek u ostatních podlimitních objednávek činí Kč 99,-. 
  • Minimální výše objednávky pro náš rozvoz  800,- Kč.

Manipulační poplatky, resp. poštovné, dopravné je uvedeno vždy u volby v košíku a je závislé na váze zásilky a dopravci. Přes kurýrní společnosti objednávky zasíláme až po jejich zaplacení, dobírka již není možná, pouze bankovní převod.

 

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ

je možné ve všední dny od pondělí do čtvrtka od 8:00 do 16:30 hodin, v pátek od 8:00 do 14:30 Na osobní vyzvednutí poskytujeme 3 % slevu. Do poznámky vepište datum vyzvednutí, na kdy objednávku připravit. Po 16:30 nebo v pátek po 14:30 hodině pouze po telefonické domluvě. 

RANNÍ ZÁVOZY PRAHA

jsou možné v pondělí, úterý a středu (od 5:30.hodin).  Pokud máte o časný závoz zájem, prosím napište nám to k objednávce do poznámky s uvedením časového rozsahu možnosti závozu. Ať vás nebudíme příliš brzy :)

PLATBA

je aktuálně možná v hotovosti při předání zboží nebo bankovním převodem. Při zvolení této platební metody je nutné zaplatit nejpozději do uzávěrky na daný rozvozní den, nejpozději však při obdržení faktury do mailu. V případě zasílání zboží přes kurýrní společnosti je možná pouze platba převodem předem.

REKLAMACE

Ačkoli každý produkt projde našim rukami, ne vždy vidíme pod obal, abychom identifikovali případný problém. V případě reklamace prosím sdělte název reklamového produktu, objektivní důvod, počet ks k vrácení či na výměnu - jak chcete, i to nám prosím napište. Důležité je číšlo šarže, obvykle datum výroby uvedené na každém výrobku. Vše odešlete na mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. My informace a reklamace/produkty předáváme zpět dodavatelům a pomáháme tak eliminovat případně se opakující problémy. Tato zpětná vazba je velmi důležitá. S dalším závozem bude reklamace vyřešena.

SLEVY

Slevy, jak rádi toto slůvko zákazníci slyší. Ale aby mohli být slevy, musí být často ceny neúměrně navýšeny, aby bylo z čeho slevy poskytovat. Další možností slev zde neuvedených jsou mimořádné slevové akce, které nám umožní spolupráce s některými výrobci. Ale zdaleka ne každý výrobce slevy poskytuje.
Aktuálně poskytujeme tyto slevy:
> -3 % za osobní vyzvednutí
> množstevní slevy v rozmezí 5 - 10 % jsou již zohledněny v chovatelských baleních a jsou dostupné pro všechny bez ohledu na chovatelské stanice, registraci apod.
> Při jednorázovém odběru nad Kč 5000,- obratová sleva - Kč 150,-.

 

ROZVOZNÍ TRASY

Rozvozy probíhají až na výjimky mezi 6. - 15. hodinou. Neovládáme teleportaci, takže neumíme být v jeden čas na několika různých adresách, jak si zákazník často představuje. Protože se změnilo místo startu, časy závozů, na které jste byli dosud zvyklí, se změní, vyjíždíme ze Šestajovic a ze Lhoty, tak je možné, že se u Vás objevíme v jinou hodinu. Občas některé trasy spojíme do jednoho závozu, tudíž se čas závozu opravdu rozchází s tím, na co jste byli dosud zvyklí.  Děkujeme za pochopení.

NEZAJÍŽDÍME mimo zpevněné cesty, resp. mimo asfaltky, zejména DO ZAHRÁDKAŘSKÝCH KOLONIÍ A CHATAŘSKÝCH OBLASTÍ. 

Uvedené trasy jsou orientační, okrajové oblasti se mohou prolínat do jiných dnů, než je zde uvedeno.  Denní závozy se mohou lišit s ohledem na požadovaný čas závozu. (frekvence měsíc = 4 týdny). Přesně termíny hledejte v kalendáři rozvozů

Mapa je pouze orientační, prosím čtěte rozvozní trasy!! Odkazů je zde několik včetně úvodní stránky.

Rozvozní oblasti ŽUFRIK

 

DOPRAVA MRAŽENÉHO ZBOŽÍ VÝHRADNĚ MRAZÍRENSKÝMI VOZIDLY

Zboží rozvážíme vlastními mrazírenskými vozy - Renault Master s mrazírenskou nástavbou s eutektických chlazením do - 40 stupňů, s oddělenými boxy a Škoda Pickup s mrazírenskou nástavbou a chladírenským agregátem do - 30 stupňů. Vozidla odpovídají mezinárodní dohodě ATP a jsou schváleny pro přepravu potravin. Vozidla jsou vybavena záznamníkem teplot. Zboží je tak pod stálou kontrolou a neztrácí na kvalitě ani při dopravě k zákazníkovi.

V současné době tato vozidla již nahradila vozidla novější a větší než jsou na fotografii - opět Renault Master a Mercedes - oba vozy jsou určeny pro přepravu hluboko zmrazených potravin. 

 

DPD A MOŽNOST ZASLÁNÍ MRAŽENÉHO ZBOŽÍ V TERMOBOXU

Pokud  nejste na rozvozní trase  je možné využít nově službu DPD, kdy uzávěrka objednávek je ve čtvrtek v 10 hodin a tyto objednávky expedujeme společností DPD v pondělí s garancí doručení do 24 hodin. Tato služba je zpoplatněna částkou 250 Kč a zálohou na termobox, která je vratná ve výši 250 Kč za termobox při jeho  vrácení. V případě objednávky nad 2500 Kč je tato služba zdarma vyjma vratné zálohy za termobox. Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg. V případě překročení váhy bude balík rozdělen. Vrácení termoboxu lze udělat přes DPD či při rozvozu  s další objednávkou k Vám, jste-li na rozvozní trase. Jakmile budeme mít přehled o tom, že se nám hromadí zákazníci tam, kam nejezdíme, rádi do budoucna vytvoříme trasu s pravidelným rozvozem i do těchto míst našimi mrazírenskými vozy. 

PLATBU PROVEĎTE AŽ NA ZÁKLADĚ ZASLÁNÍ FAKTURY, NE DŘÍVE. FAKTURA OBSAHUJE VRATNOU ZÁLOHU, KTERÁ V OBJEDNÁVCE NENÍ! Záleží na množství balíků, které Vám budou vypraveny, z tohoto důvodu není možné poslat platbu na základě objednávky, ale až na základě vystavení faktury, která Vám přijde do mailu. Prosím, vyčkejte na tento doklad.

 

 

Výrobci/značky

Přihlásit se

Váš nákup

 x 
košík je prázdný

ŽUFRIK právě nabízí

V nabídce je 521 aktivních produktů.

Info o cookies

Žufrik.cz používá pouze nezbytné cookies. Jedná se o nezbytné soubory cookie, které zajišťují správné fungování webových stránek. Přitom dodržujeme všechna předepsaná opatření k ochraně vašeho soukromí. Nezbytné cookies zpracováváme i bez vašeho souhlasu vždy, tím zajišťujeme správné fungování webu.